tisdag 22 maj 2012

En hälsning från min granne.........

Ja som jag sa, här har ni min granne, Holger Von Padda, jag tänkte ni kunde tycka det var lite trevligt att se vilka grannar man har..................................
Förutom att sitta och fika med grannen så är det att fixa och ta det lugnt i trädgården, man får passa på.
Igår så var det ett ljuvligt väder och senare var Tor i farten med Mjölner, så som sagt man får ta vara på dessa ljuvliga stunder.
Jag hoppas att ni alla har det soligt och gott.

3 kommentarer:

  1. Oj, vilken best. Vi hade en sådan i stugan ifjol, på altanen. Se upp, för jag tror de är giftiga. Här var en sommardag igår, lite småkyligt idag, man kan göra lite innejobb tills det blir varmare. Bak t.ex. Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Vilken sötnos, inte ofta man ser en sådan komma fram... Kul att studera!

    SvaraRadera
  3. Trevlig granne även om klädseln är lite ... annorlunda! :)

    SvaraRadera