måndag 1 mars 2010

Spets till Halskedja och vrist

Nu har jag fått hem denna ljuvliga bok, där finns så mycket fint och man kan få så många fina ideér.
Som att sätta en spets som kedja tii ett halsband, detta kors är från israel och är köpt för sådär en 25årsedan.
Min mamma Hade någon kontakt så hon kunde få hem det och så fick jag det, som enda Dotter.


Sedan har vi ett par vrist värmare är väl synd att kalla dom. Detta är gjort av spets, så om man har någon lite tråkig vit eller färgad blus, så kan dessa komma till sin rätt, det blir nog väldigt snyggt.

Det som jag lagt mina händer på är en lila kofta som jag stickar, jag har en halv ärm kvar och sedan är det att sy ihop den.



1 kommentar:

  1. Hej Ingvor!
    Vilka underbara torgvantar du gjort, säljer du sådana, och hur mycket skulle dom isådana fall kosta?
    Halsbandet var så fint!
    Have a nice Day!
    från din bloggisvän!
    Kathrine

    SvaraRadera